KLEDING MANAGEMENT SYSTEEM

Inzicht over uw bestellingen

Hoe werkt het? 

van Ysselt Bedrijfskleding is meer dan alleen een leverancier van bedrijfskleding en werkschoenen. Naast het leveren van werkkleding en werkschoenen bieden wij onze klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van ons Kleding Management Systeem. Het KMS is ontwikkeld om de bestelprocedure en de registratie van de bestelde en uitgegeven kleding voor onze klanten te vergemakkelijken. In het KMS staan alle benodigde gegevens van alle medewerkers binnen uw organisatie in één oogopslag geregistreerd. Hierdoor kan kleding en schoeisel gemakkelijk en snel besteld worden. Het online bestelsysteem is gekoppeld aan onze interne administratie waardoor een bestelling direct bij ons binnenkomt. Op deze manier wordt het bestel-, productie- en uitleveringsproces versneld. Per filiaal/afdeling kunnen er meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Ook kunnen er per filiaal/afdeling een of meerdere filiaalinkopers aangemaakt worden, die bestellingen kunnen plaatsen voor medewerkers of voor de voorraad. Ook kunnen er hoofdinkopers worden aangemaakt. Een filiaalinkoper heeft alleen inzicht in zijn eigen filiaal en een hoofdinkoper heeft inzicht in alle filialen. Het is ook mogelijk dat medewerkers zelf (thuis) in kunnen loggen en aan de hand van een persoonlijk budget een bestelling plaatsen.

Kwaliteit

Wij leveren kwaliteitskleding voor iedere branche.

Specials

Door onze goede contacten in het verre oosten zijn wij in staat uw kleding custom made te laten maken.

Leveranciers

Wij hebben onze leveranciers zorgvuldig gekozen op kwaliteit en leverbetrouwbaarheid.

KMS systeem

Wij bieden u de mogelijkheid om gebruik te maken van een KMS systeem.

Prijs

Door ons goede inkoopbeleid kunnen wij u snel en met een marktconforme prijs leveren.

Service

Service staat bij ons hoog in het vaandel
Afspraak = Afspraak.